Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników czy aby zbierać dane, dotyczące ruchu na stronie. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.

AKCEPTUJĘ

Schowaj

facebook
linkedin
youtube

SAFE - System Archiwizacji Faktur Elektronicznych

Archiwizacja

SAFE - System Archiwizacji Faktur Elektronicznych 

Prowadząc działalność gospodarczą, należy pamiętać o obowiązku przechowywania dokumentacji firmowej. Zgodnie z literą prawa, dokumentację podatkową należy przechowywać przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku. Właściwe przechowywanie faktur to zapewnienie o ich autentyczności, integralności i czytelności przez cały czas ich archiwizowania. Postaw na sprawdzone rozwiązania w swoim biznesie. Poznaj System Archiwizacji Faktur Elektronicznych.

SAFE pozwala na przechowywanie e-faktur zgodnie ze standardami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Finansów z 2010 roku o e-fakturze oraz ustaw: o rachunkowości oraz podatku VAT. System gwarantuje bezpieczne przechowywanie i dostęp do dokumentów on-line z użyciem szyfrowanego połączenia. Wystarczy dostęp do aplikacji, aby w dowolnym miejscu i czasie mieć pełną kontrolę nad dokumentacją. 

WYSYŁAJ, ODBIERAJ I ARCHIWIZUJ - BEZ PAPIERU 

Stosowanie e-faktury związane jest z wieloma zaletami: 

  • oszczędność - oszczędzamy nie tylko na papierze i tonerze, ale również na kosztach przesyłki pocztowej i archiwizacji
  • terminowość - e-faktura może być dostarczona do odbiorcy od razu na jego adres e-mailowy 
  • bezpieczeństwo - brak ryzyka uszkodzenia i zmniejszone ryzyko niedostarczenia faktury elektronicznej 
  • komfort- e-faktura jest bardzo łatwa w przechowywaniu i w każdym momencie można ją znależć i przejrzeć   

Umożliwia również obustronną komunikację i wygodną wymianę dokumentów – użytkownik zyskuje kontrolę nad całym procesem fakturowania – od wystawienia po odbiór dokumentu.   

Aby wysłać e-faktury do wielu odbiorców (również tych bez EDI) wystarczy zasilić swoje konto w SAFE dokumentami, by odbiorcy pobrali je w dogodnej dla siebie formie. Działa to również w drugą stronę – możesz gromadzić faktury od wielu dostawców w jednym miejscu, a każdy z nich może dostarczyć e-fakturę EDI lub pdf na Twoje konto. SAFE to wygoda, bezpieczeństwo i porządek w dokumentach. 

Zadzwoń do nas!

Odpowiemy na każde pytanie dotyczące EDI

MEDIA

EDIPEDIA

POLITYKA PRYWATNOŚCI 

BAZA WIEDZY

KARIERA

WEBINARIA

EDISON S.A.

ul. Dobrego Pasterza 122A
31-416 Kraków 

KRS 0000040306 
REGON 351139980 
NIP 6761598008

KONTAKT

+48 12 21 32 300
info@edison.pl
sales@edison.pl

 

SOCIAL MEDIA

facebook whiteli whiteyt white

EDITEL Group

Editel Austria GmbH
Editel CZ s.r.o.
Editel SK s.r.o.
Editel Hungary Kft.
Editel Adria d.o.o.

 

PEF logo 

 

 

Automotive EDI



 

iso

ISO/IEC 27001
ISO 14001:2015 i 9001:2015

 

Peppol



 
EDISON S.A. is a member of EDITEL Group   Editel 
-->