![]() |
Rozwiązania EDI dla branży DIY |
Zalety EDI w branży DIY
Rosnąca z roku na rok dynamika sprzedaży produktów z kategorii DIY (Do-It-Yourself), sprawia, że rozwiązania EDI stały się już standardem automatycznej wymiany danych. Producenci produktów niezbędnych do budowy, remontu, czy aranżacji domów i mieszkań współpracują z dostawcami rozproszonymi na całym świecie. Perfekcyjne zarządzanie łańcuchem dostaw staje się kluczowym czynnikiem sprawności przebiegu procesów biznesowych.
Jako globalny dostawca rozwiązań EDI, wspieramy skuteczną i bezpieczną wymianę informacji. Łączymy wszystkich uczestników rynku, w tym: producentów, dostawców i sieci handlowe. Optymalizacja czasu dostaw, automatyzacja
powtarzalnych czynności, a finalnie sprawniejsza realizacja procesów sprzedażowych to zaledwie podstawowe korzyści rozwiązań EDI
Zarządzanie łańcuchem dostaw w branży DIY
Złożoność procesów logistycznych, charakterystyczna dla branży DIY, staje się kluczową determinantą integracji rozwiązań EDI w środowisko partnerów biznesowych. Gospodarka magazynowa, jako podstawowy element zarządzania łańcuchem dostaw, wymaga pełnej informacji przebiegającej równocześnie z realizacją procesów sprzedażowo-logistycznych. Sprawna identyfikowalność stanów magazynowych, a tym samym zarządzanie spedycją stają się integralną częścią ciągłości dostaw. Od niemal 25 lat zapewniamy sprawną komunikację pomiędzy uczestnikami rynku. Za pomocą jednego połączenia EDI jesteśmy w stanie połączyć wszystkich interesariuszy: producentów, dostawców, firmy logistyczne i sieci.
Globalny język komunikacji
W dobie globalizacji dywersyfikacja działalności jest podstawową strategią rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczającą pozycję rynkową. Współpraca sieci, dostawców i producentów nie zamyka się zwykle w obrębie kraju. Sprawność procesów operacyjnych podyktowana jest szybką i niezawodną komunikacją uczestników rynku. Międzynarodowy język biznesu od lat wspiera elektroniczna wymiana danych. EDI gwarantuje pełną informację o przebiegu procesów zakupu i sprzedaży niezależnie od reprezentowanej szerokości geograficznej. Wspólne standardy komunikacyjne przekładają się na łatwiejszą wymianę informacji zarówno wewnątrz firmy, jak również z partnerami biznesowymi.
Odkryj korzyści:
- usprawnienie procesów logistycznych,
- sprawne zarządzanie procesem dostawy i odbioru zamówień,
- uniwersalny, elektroniczny język komunikacji partnerów biznesowych,
- zarządzanie stanem magazynowym w czasie rzeczywistym,
- automatyzacja powtarzalnych czynności,
- optymalizacja czasu przetwarzania zamówień,
- oszczędność czasu i kosztów.