![]() |
Komunikacja EDI |
Elektroniczna wymiana danych to sprawdzony sposób automatyzacji komunikacji B2B. Decydując się na wymianę dokumentów w sposób elektroniczny usprawniasz procesy biznesowe zachodzące w Twojej firmie, a w efekcie oszczędzasz czas i pieniądze.
Automatyzacja i cyfryzacja procesów biznesowych to trendy obserwowane na całym Świecie. EDI znakomicie się w nie wpisuje, gwarantując cyfrową dostępność wszystkich danych związanych z szeroko rozumianymi procesami zakupu i sprzedaży. Elektroniczne dokumenty stanowią wygodną alternatywę dla dokumentów papierowych. Papierowa forma dokumentów (także faktura przesłana w pliku pdf, który następnie jest drukowany) wymaga manualnego wprowadzenia danych, co generuje coraz wyższe koszty. Co więcej, w przypadku dokumentów wymienianych papierowo nietrudno o pomyłkę, zniszczenie czy zagubienie.
Wprowadzenie EDI może obniżyć koszt wybranych procesów nawet do 80%.
Sprawdź kalkulator oszczędności
Korzyści ze stosowania EDI:
- oszczędność czasu,
- eliminacja błędów i pomyłek, związanych z manualnym wprowadzaniem danych,
- automatyzacja procesów biznesowych,
- przejrzystość procesów,
- dbałość o środowisko naturalne (oszczędność papieru i energii)